Rasmus: слова, тексты песен

Выберите песню

No Fear

Girl, You lived your life like a sleeping swan Your time has come To go deeper Girl, Your final journey has just begun But destiny chose the reaper No Fe...

Rakkauslaulu

Et oo koskaan sanonut mulle rakas (raakaas..) Et oo koskaan sanonut että sä välität (vääliitäät...) Sä tiedät että mä ty...

Blue

Follow me come on you know me Yeah, into the blue Follow me come on you know me Yeah, Into the blue I'll wake you up when the morning comes A decent cup of coffee wi...

Every day

We get along, it's like a magic has come between us. We did it all first and now everybody's Gotta learn to survive, gotta learn to stay alive. Now you say you just needed...

First Day Of My Life

Feel like I'm stoned wanna be alone, just for a while, unknown Weeks on the road a long way from home just shut off the phone And you say I'll heal you, I'll...

Funky Jam

So hard to get that dog is dead 'n' lying feet to the roof on my friend's bed. We called an ambulance without any reason 'n' told the man it was...yeah! Funky time!...

Ghostbusters

If there's something strange in your neighborhood Who you gonna call? Ghostbusters! If there's something weird and it don't look good Who you gonna call? Ghost...

In The Shadows

No sleep No sleep until I am done with finding the answer Won’t stop Won’t stop before I find a cure for this cancer Sometimes I feel I going down and so disconnected Som...

Livin' In A World Without You

Livin' In A World Without You You told me, my darling, without me, you’re nothing. You taught me, to look in your eyes, and fed me, your sweet lies. Suddenly someone was ther...

Sail Away

Once upon a time we had a lot to fight for We had a dream, we had a plan Sparks in the air, we spread a lot of envy Didn't have to care once upon a time Remember when I s...

City of the dead

Glad you landed on time, In the city of the dead How was your flight? I'm glad that we met I’m gonna wait till the day That dejection comes, I’m gonna waste my ...

F-F-F-Falling

I don't go to school every monday I've got my reason to sleep Don't you tell me how I should be I've made up my mind about the music I've made up my mind ...

Liquid

I go liquid when you come around And I know I go solid but don't get me wrong Yes i go I love to watch you when you mess around With my mind I'm pathetic but only...

Guilty

I feel guilty My words are empty No signs to give you I don't have the time for you You say I'm heartless And you say I don't care I used to be th...

Still Standing

I wish you here tonight with me to see the northern lights I wish you were here tonight with me I wish I could have you by my side tonight when the sky is burning I wish I could have yo...

In My Life

Feel the heat below my feet I have to go, no time to sleep Can't believe the things you say I turn my head and walk away You make me sick - you make me nervous Times...

Time To Burn

Fear of the dark tears me apart won't leave me alone and time keeps running out Just one more life, I'm so sick and tired of singing the blues, I should turn my life aroun...

Not Like The Other Girls

No more blame I am destined to keep you sane Gotta rescue the flame Gotta rescue the flame in your heart No more blood, I will be there for you my love I will stand by your s...

Back In The Picture

There were times in my life I was down on my knees, now it's over Deep inside my heart I know Simply put I've been stabbed in the back ever since I remember Deep inside it hurt ...

Funeral Song

Funeral Song I dumped you again I don't understand It's happened before Can't take it no more These foolish games Always end up in confusion I'...

Postman

("Peep"23/09/96) Now we're gonna talk about the postman, Who brings the paper in the morning, Who wakes up at the night to make his job right. With his bike driving a...

Fool

I'm feeling restless and I don't know why Feels like time is standing still So many people and I'm feelin' shy I would with pleasure pass away (no one can complain) I don't ca...

Peep

I'm feeling restless and I don't know why Feels like time is standing still So many people and I'm feelin' shy I would with pleasure pass away (no one can complain) I don't ca...

Myself

I have always been different I like to be, but every time they got something to say to me. One day I had to be, I made a different me, but got trouble next day I went school, you see....

Life 705

It is preventing tomorrow, It's so tough. It is a fanning horror, It's so rough. It's not a pacifist, It's not a pacifist. It's not complaining or pra...

Night After Night (Out Of The Shadows)

Heaven sent you, to bring the answer Heaven sent you, to cure this cancer For a moment Unbeatable chance For a moment The world in my hands Like an angel you came...

Lucifer's Angel

Behind those eyes lies the truth and grief Behind those beautiful smiles I've seen tragedy The fallen skin hides the secrets within The silent forces that secretly ignite your sins...

Last Generation

Stopped and left the car The last thing I can recall A raging wave of light Vaporized all this life And we ran into the field Incapable to breathe Rest in pea...

Immortal

Immortal Straight signs Crooked signals Strike down Last area Heaven's bending And now the world begins to break Life is ending Time has come to its c...

Keep Your Heart Broken

ДЕРЖИТЕ СЕРДЦЕ РАЗБИТО Я запираю твою любовь в своём сердце. К рассвету меня здесь уже не будет. Дорога разлучит нас. Некоторое время я буду в отъезде. Обещай прог...

Don't Let Go

Don't let go Don't let go Don't let go Holding my breath as I walk to your garden Everything seems so abandoned Roses have grown just as high as a mountains...

Trigger

The storm is rising From the ashes Like the cruellest Flames of fury Like a crystal This love crashes Against the concrete Shaking you and me Where do we ...

Playboys

As you might know, my father was a rich man, his father was rich, I'm gonna be a rich man too, oh yeah! Right now my job is to have fun, buy whatever I want, just be with my girl, it's ...

Ice

I see you try to avoid me You ain't so friendly Cold like ice I can see what that means Let me explain why first I haven't been around I'll let you know why I...

Wicked moments

I've got my moments, when I feel like... I should be doing something else, yeah. The voice of conscience says it ain't right. With pleasure I would deal with somebody else......

Wellwell

Here we go again, We ain't gonna bend to pretend it's a fight against the majority. Lip service sucks, yeah, you know it sucks, hate inside of me is br...

Sold

There you come again, I see you're having your everlasting smile on your face, like now n' then. I cannot hide, I cannot fight, I cannot go, you know, you know, you know, h...

Carousel

Groove it up, it's Friday night time to have some fun, alright. to know what's up, I gotta reach n' pick up the phone. yeah the answer's always Mick my favouri...

Raggatip

I can never be the same that I was yesterday. I'm losing my mind, I'm losing control. You tickled me so much, that I can never be ok. I think I can be with a serious face no mor...

Violence

I think you better run, 'cos they're coming at ya. n' what the fuck you're gonna do when they get ya? You can choose life in the bodybag, I think you better hide. Few little words...

Panda

It's like freedom, making some people jealous. It's like a rope between you n' your fellows. It's like a web, you're stuck. How could it be so that some people don&#...

Dirty Moose

Funk the neighbourhood Rock your body to the Kinky beat we do One more time Baby don't you slap me If you got to make it snappy Your reason to feel happy Don&#3...

Swimming with the kids

I can't deny the fact that you know me better than I do, it doesn't matter 'cos I know that you say that I'm a fool, better than the best. But if you only tell me that you lo...

Man In The Street

I spin around 'n' find myself again with a thought: I'm just a man on the street. You check it out, another lookalike but he's not me. I know the places, I know the...

Tonight, Tonight

Now that you know that committing is hard, It's time to fly around 'n' I say... No more walking hand in hand in the park. It's time to fly around 'n' I say! Let me know when ...

Vibe

Call me your lover If you hang around with me tonight I'll show you how to do, Something wicked if you don't have nothing to do You're looking pretty and you know that we should ...

Help me sing

Is there anybody who can help me sing? (yeah) Don't let me down I refuse to believe that you're outdated by your friends Ooh Don't let me down I refuse to believe Ooh Ooh e...

Chill

I gotta make a phone call to my best friends I gotta let them know that I'm leaving Everything behind me and politely I don't wanna hurt their feelings (oh no) I'...

The One I Love

Haven't slept in a week My bed has become my coffin Cannot breath, cannot speak My head's like a bomb, still waiting Take my heart and take my soul I don't need th...

Ten Black Roses

Life is like a boat in the bottle Try to sail, You can't with no air Day by day it only gets harder Try to scream but nobody cares Through the glass you see the same faces...

Nothing

For whatever it's worth Yeah you've got it You know I love when it hurts I can't deny it Always put myself right in front of the front row Spending all my cash on ...
0:00
0:00